Wyszukaj spośród 237 map w serwisie:
Przeczytaj jak skutecznie szukać mapy.
Nie znalazłeś mapy? - kliknij tutaj
Jesteś w: 
FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Dlaczego kod, który wpisuję jest odrzucany przez system ?

Sprawdzanie poprawności kodu (jego autoryzacja) ODBYWA SIĘ POZA NASZYM SERWISEM. Nie mamy, więc wpływu na ten proces. Tak, więc jeżeli wpisują Państwo uzyskany sms`em kod i otrzymują informację, że jest on niepoprawny to oznacza, że system Dotpay.pl, który obsługuje płatności w naszym serwisie, nie zezwolił na pobranie mapy. Przyczyn takiego stanu rzeczy może być bardzo wiele.

W tym przypadku prosimy o wysłanie informacji przy pomocy formularza, który znajduje się przy każdej mapie - "Problem z kodem - kliknij tutaj". Przesłane do nas informacje są sprawdzane przez administratora. Jeżeli wszystko się zgadza - wysyłamy odpowiednią mapę na wskazany adres e-mail.

Nie ma, więc możliwości, że wysłali Państwo sms`a a nie otrzymali mapy. Prosimy jednak bardzo dokładnie sprawdzić wpisywany w formularzu swój adres e-mail - jeżeli zostanie wpisany z błędem nie otrzymają Państwo mapy, gdyż list e-mail do Państwa nie dotrze.

2. Co oznacza informacja, że format druku to np. A3 lub A4
A4 i A3 to format arkusza papieru.
Najpopularniejszym obecnie formatem jest wielkość A4 czyli 210x297mm. Format A3 to 297x420mm.
Podajemy tą informację aby każdy użytkownik wiedział jak duży dokument otrzyma.
Proszę jednak pamiętać, iż formaty te nie oznaczają dokładnie, że mapa będzie miała taki właśnie rozmiar.
Każdy arkusz papieru, który chcemy wydrukować musi posiadać marginesy w związku z czym mapa będzie zawsze mniejsza.


3. Po kliknięciu na przycisk 'Kliknij' nic się nie dzieje. Wogóle mam wrażenie, że serwis działa niepoprawnie.
Najczęściej problemy związane z niepoprawnym funkcjonowaniem serwisu mają związek z niewłaściwymi ustawieniami przeglądarki internetowej, której używają Państwo do przeglądania stron www.

Poniżej zestawiliśmy informacje dotyczące ustawień najpopularniejszych przeglądarek, tak aby mogli Państwo bez żadnego problemu skorzystać z naszego serwisu.

1. Serwis działa poprawnie pod następującymi przeglądarkami:
  • Internet Explorer od wersji 6 .0
  • Firefox od wersji 2.0
  • Opera od wersji 9.0
Do oglądania niektórych bannerów reklamowych lub innych materiałów wymagany jest Adobe Flash Player (do pobrania ze strony producenta: http://www.adobe.com/products/flashplayer/)

2. Każda przeglądarka internetowa powinna mieć obowiązkowo włączoną obsługę języka Java Script oraz języka Java. Aby aktywować w przeglądarce ten język prosimy postępować według poniższej instrukcji:


Instrukcja dla przeglądarki Internet Explorer 6:

Wybieramy w przeglądarce internetowej zakładkę „Narzędzia” -> „Opcje internetowe” -> zakładkę „Zabezpieczenia” -> ikona " Internet" -> naciskamy przycisk „Poziom domyślny”, następnie zakładka „Prywatność” - naciskamy przycisk „Domyślnie”. Potwierdzamy operację klawiszem „Zastosuj”, później „OK”. Teraz zamknij i ponownie uruchom przeglądarkę internetową.



Instrukcja dla przeglądarki Internet Explorer 7:
Wybieramy w przeglądarce internetowej zakładkę „Narzędzia” -> „Opcje internetowe” -> zakładkę „Zabezpieczenia” -> ikona „Internet” -> naciskamy przycisk „Poziom domyślny”, następnie zakładka „Prywatność” - naciskamy przycisk „Domyślnie”. Potwierdzamy operację klawiszem „Zastosuj”, później „OK”. Teraz zamknij i ponownie uruchom przeglądarkę internetową.




Instrukcja dla przeglądarki Mozilla/Firefox:
Wybieramy w przeglądarce internetowej zakładkę „Narzędzia” -> „Opcje ...” -> ikona „Treść” -> zaznaczamy opcję: "Włącz obsługę języka Java Script" oraz "Włącz obsługę Java". Potwierdzamy operację klawiszem „OK”. Teraz zamknij i ponownie uruchom przeglądarkę internetową.



Instrukcja dla przeglądarki Opera:
Wybieramy w przeglądarce internetowej zakładkę „Narzędzia” -> ”Preferencje ...” -> Zakładka "Zaawansowane" i tu włączamy obsługę "Włącz obsługę Java Script" i "Włącz obsługę Java". Wciskamy klawisz "OK". Teraz zamknij i ponownie uruchom przeglądarkę internetową.




3. Każda przeglądarka internetowa powinna mieć obowiązkowo włączoną obsługę Cookie (tzw. Ciasteczka). Aby aktywować w przeglądarce „Ciasteczka” prosimy postępować według poniższej instrukcji:



Instrukcja dla przeglądarki Internet Explorer 6:
Wybieramy w przeglądarce internetowej zakładkę „Narzędzia” -> „Opcje internetowe” -> zakładkę „Prywatność” -> przycisk „Zaawansowane” -> wyłączamy tutaj (jeżeli jest włączone) „Zastąp automatyczną obsługę plików cookie”. Potwierdzamy operację klawiszem „OK”, następnie klawisz ”Zastosuj” i na koniec jeszcze raz „OK”. Teraz zamknij i ponownie uruchom przeglądarkę internetową.




Instrukcja dla przeglądarki Internet Explorer 7:

Wybieramy w przeglądarce internetowej zakładkę „Narzędzia” -> „Opcje internetowe” -> zakładkę „Prywatność” -> przycisk „Zaawansowane” -> wyłączamy tutaj (jeżeli jest włączone) „Zastąp automatyczną obsługę plików cookie”. Potwierdzamy operację klawiszem „OK”, następnie klawisz ”Zastosuj” i na koniec jeszcze raz „OK”. Teraz zamknij i ponownie uruchom przeglądarkę internetową.




Instrukcja dla przeglądarki Mozilla/Firefox:

Wybieramy w przeglądarce internetowej zakładkę „Narzędzia” -> „Opcje ...” -> ikona „Prywatność” -> zaznaczamy opcję: "Akceptuj ciasteczka". Potwierdzamy operację klawiszem „OK”. Teraz zamknij i ponownie uruchom przeglądarkę internetową.




Instrukcja dla przeglądarki Opera:
Wybieramy w przeglądarce internetowej zakładkę „Narzędzia „ -> "Preferencje ..." -> Zakładka "Zaawansowane" -> „Ciasteczka” i tu zaznaczamy „Akceptuj ciasteczka”. Wciskamy klawisz "OK". Teraz zamknij i ponownie uruchom przeglądarkę internetową.

4. Co mam zrobić jeżeli system informuje,że wpisany kod jest niepoprawny ?

Jeżeli kod jest błędny - sprawdź czy aby na pewno wpisałeś go prawidłowo? Sprawdź też czy nie masz włączonego klawisza CAPS LOCK (wtedy piszesz dużymi literami). Jeżeli w dalszym ciągu system informuje Cię, że kod jest nieprawidłowy skontaktuj się z nami przy pomocy formularz, który znajduje się pod linkiem " Problem z kodem ? - kliknij tutaj" - przy mapie, którą chciałeś pobrać. Aby uzyskać odpowiedź musisz wypełnić wszystkie pola tego formularza.
5. Jak magę założyć u was konto?
Aby pobrać dowolną mapę nie ma potrzeby zakładania konta. Wystarczy wysłać sms`a.
Otrzymany kod wpisujemy w odpowiednie miejsce, zatwierdzamy i w tej chwili (jeżeli kod zostanie poprawnie
zweryfikowany przez system Dotpay.pl) następuje automatyczne pobieranie pliku z mapą.

6. Jak mogę zareklamować problem z pobraniem mapy?

Jeżeli nie udało się Państwu pobrać mapy - pojawia się komunikat "Podałeś nieprawidłowy kod" - prosimy o skontaktowanie się z naszym serwisem przy pomocy formularza, który znajduje się przy każdej mapie "Problem z kodem - kliknij tutaj".

Reklamacje są rozpatrywane TYLKO wtedy, gdy użytkownik wysłał informację o nieprawidłowościach z przeznaczonego do tego formularza "
Problem z kodem - kliknij tutaj".
7. Ile czasu będę czekał/ła na odpowiedź na reklamację?
Na odpowiedź najczęściej czeka się do 24 godzin. Jednak w zależności od pory dnia/dnia tygodnia wysłania sms`a czas ten może się wydłużyć do 3 dni roboczych, czyli 72 godzin.

Jeżeli reklamacja jest zasadna od razu przesyłamy w załączniku mapę, którą użytkownik chciał pobrać.
8. Zgłaszanie reklamacji
Jeżeli nie udało Ci się pobrać mapy, mimo, iż otrzymałeś sms`a z kodem zwrotnym, wyślij reklamację przy pomocy specjalnego formularza, który znajduje się przy każdej mapie.
Ważne! Rozpatrujemy reklamacje, które zostały wysłane TYLKO przy pomocy poniższego formularza.

9. Po zatwierdzeniu otrzymanego kodu pojawia się biała strona.
Jeżeli wystąpił taki problem należy odświeżyć stronę internetową (przeładować ją ponownie). Wyświetli się ponownie strona z mapą, ale niestety nie będzie można podać jeszcze raz tego samego kodu. W tym przypadku prosimy o skorzystanie z formularza reklamacyjnego znajdującego się przy każdej mapie "Problem z kodem - kliknij tutaj".

Dlaczego dochodzi do takich sytuacji? W trakcie gdy zatwierdzili Państwo w odpowiednim polu kod - system go zarejestrował, jednak nie zwrócił wyniku w postaci pliku z mapą. W tym przypadku wina jest po stronie serwera, który nie wyświetlił strony i nie przesłał mapy, którą Państwo następnie pobierają na swój komputer. Jest to czynnik niezależny od nas i naszego serwisu.
Mapa konturowa Polski Mapa konturowa Polski
[ kliknij ]
Mapa konturowa świata Mapa konturowa świata
[ kliknij ]
Mapa konturowa Afryki Mapa konturowa Afryki
[ kliknij ]
Mapa konturowa Europy Mapa konturowa Europy
[ kliknij ]
Mapa konturowa Ameryki Północnej Mapa konturowa Ameryki Północnej
[ kliknij ]
Mapa konturowa Azji Mapa konturowa Azji
[ kliknij ]
Mapa konturowa Antarktydy Mapa konturowa Antarktydy
[ kliknij ]
Mapa konturowa Ameryki Południowej Mapa konturowa Ameryki Południowej
[ kliknij ]
Mapa konturowa Australii i Oceanii Mapa konturowa Australii i Oceanii
[ kliknij ]
Powiadom mnie o nowościach

Jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowych mapach wpisz poniżej swój adres e-mail:
Mapa tygodnia

Mapa polityczna Afryki Mapa polityczna Afryki
MAPA KONTUROWA, MAPY KONTUROWE, MAPA KONTUROWA POLSKI, MAPA KONTUROWA EUROPY, MAPA KONTUROWA AZJI, MAPA KONTUROWA AFRYKI, MAPA KONTUROWA AMERYKI PÓŁNOCNEJ, MAPA KONTUROWA AMERYKI POŁUDNIOWEJ, MAPA KONTUROWA AUSTRALII, MAPA KONTUROWA ANTARKTYDY